FAQ - Ofte stillede spørgsmål og svar herpå

Kan man afhente varer hos jer?

Nej, det kan man desværre ikke. Vi afsender varen direkte fra leverandøren og det er derfor ikke muligt selv at afhente varer.

Hvad er leveringstiden?

Som udgangspunkt sender vi ordrer, der er modtaget i vores system inden kl. 14.00 på hverdage, samme dag. Dermed har du dine varer allerede dagen efter. Her tager vi selvfølgelig forbehold for evt. udsolgt varer, ekstra travlhed og højsæson. I højsæson, som typisk er fra april til august, vil der normalt være 2-3 hverdages levering for de fleste tagprodukter, tagrender og gummifliser. På plastprodukter, såsom PLEXIGLAS/akryl, rør og stænger og diverse plastplader vil der typisk være 1-2 dages leveringstid. Skæreordrer kan normalt klares på 1-2 hverdage også, men ved højsæson skal man påregne ca. 2-3 hverdage.

Bestiller du på en fredag efter kl. 9.00 vil din ordre blive afsendt fra mandag.

Hvordan bestiller jeg plastplader på mine specifikke mål?

En del af vores plastplader kan skæres til på lige netop de mål du skal bruge. Det eneste du skal gøre er, at udfylde det lille felt under vareteksten, på det enkelte produkt, med bredde og længde i mm. Det er vigtigt at bemærke, at alle mål skal angives i mm. Vær opmærksom på, at man ikke kan indtaste sine mål i en plade der ikke er stor nok til opgaven. Vælg da en større plade og tast dine mål her. Hvis du skal bruge flere plader, der er skåret til, skal du bare lave en indtastning per plade du skal bruge og lægge i kurv, og så lave den næste. Husk at tjekke din ordre inden du gennemfører ordren, for at være helt sikker på, at du har bestilt det du skal bruge.

Hvad kan jeg skrive i en kommentar på min ordre?

Når du udfylder dine leveringsinfo etc. findes der et felt der hedder ” Kommentar/rekvisition”, her kan du skrive en kort besked om hvor dine varer f.eks. må stilles, et rekvisitionsnummer eller en ønsket leveringsdato. Der er ikke plads til længere beskeder, men er vi i tvivl om hvad du mener ringer vi dig selvfølgelig op. Vi vil gøre alt hvad vi kan for at efterkomme det du skriver i feltet, men vi kan ikke love dig at vi f.eks. leverer på lige præcis den dag du beder om eller det tidspunkt på dagen. Vi vil gøre alt hvad vi kan, men da vi benytter en ekstern transportør er det ikke op til os hvordan, hvor og præcis hvornår på dagen varerne bliver leveret, når først varen har forladt vores leverandørs lager.

Hvad indebærer garanti mærkningerne på jeres varer?

Garantibestemmelserne kan afgive fra produkt til produkt. Du kan læse mere om vores leverandørs garantibestemmelser ved at følge dette link.