Ved reklamation
For at sikre dig en hurtig og præcis service i forbindelse med en reklamation på varer købt via e-plast.dk, beder dig venligst udfylde reklamationsformularen på denne side. 

Når du har udfyldt denne formular og trykket på "send formular"-knappen nederst på siden, har vi de nødvendige informationer til at gennemgå og behandle din reklamation hurtigst muligt.
For at lette ekspeditionstiden, og gøre det lettere at afgøre din reklamationssag, beder vi dig altid medsende billeder der tydeligt viser problemet. Det gør det også væsentligt lettere for os at behandle din sag hvis formularen er udfyldt med så mange informationer som muligt. 

Vi vil snarest efter modtagelsen af din udfyldte reklamationsformular sende dig en mail med information om, hvortil du kan returnere dine varer og det videre forløb. 

Ved returnering af en vare, som følge af reklamation, betaler e-plast.dk fragtomkostningerne, såfremt skaden er dækket af reklamationsretten. Hvis skaden ikke er dækket af reklamationsretten, kan du ende med at selv at skulle betale fragten retur til os.

Benyt venligst kun denne formular og undlad at sende til andre mailadresser, det vil desværre bare sinke ekspeditionstiden.

Alle felter markeret med * SKAL være udfyldt for at formularen kan sendes til os. 

Kontaktoplysninger

  : Vælg dato

Taget er monteret på følgende adresse

Kontaktoplysninger på montøren

Vælg dato

Upload ordrebekræftelse/faktura og billeder der viser problemet

Ved tagløsning - tekniske specifikationer

Kontakt politik
Ved at kontakte E-plast.dk, accepterer du, at vi gemmer dine tilsendte informationer i vort system. Vi opbevarer og behandler kun data i den periode det er nødvendigt for at opfylde din forespørgsel. Du kan læse vores persondatapolitik her.